استاندار کهگیلویه و بویراحمد

توجه شهرداری به درآمدهای پایدار برای جذب سرمایه گذار

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد باید به سمت درآمد پایدار سوق داده شوند تا شرایط برای حضور سرمایه گذار فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   علی محمد احمدی  استاندار کهگیلویه وبویراحمد در مراسم معرفی شهردار یاسوج گفت:یاسوج متعلق به جناح و قوم خاصی نیست و شهرداری باید فرصت‌های سیاسی و ‌اجتماعی عادلانه‌ای را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه یاسوج پایتخت طبیعت ایران است افزود: زیرساخت‌های این شهر باید تقویت شود تا اقتصاد شهر یاسوج بهبود یابد.

استاندار بر توجه به شهر الکترونیک تاکید کرد و گفت: حوزه اجتماعی باید مورد توجه باشد و سرمایه اجتماعی مورد تقویت قرار گیرد.

وی بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی توسط شورا و شهرداری یاسوج تاکید کرد و افزود: مدیریت سکونت‌گاه های غیررسمی، جلوگیری از رشد حاشیه نشینی و مهاجرت‌های بی رویه از اولویت های مورد توجه شهردار جدید است.

احمدی بر تعامل همه دستگاه ها با شهرداری تاکید کرد و گفت: اجازه ندهیم کمربندی از فقر و معضلات اجتماعی در پایتخت طبیعت ایران شکل گیرد.

زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: یاسوج به عنوان مرکز استان جایگاه مهمی دارد و از معدود شهرهایی است که روز به روز جمعیت آن رو به افزایش است.

وی افزود: یاسوج تا 200 سال آینده یکی از پرجمعیت ترین شهرها خواهد بود که همین امر می تواند یک فرصت باشد و هم میتواند یک تهدید باشد که باید با برنامه ریزی مناسب و تعامل این فرصت را به یک موقعیت مناسب تبدیل کنیم.

جاوید شهردار سابق شهریاسوج هم در این مراسم گفت: تعریض خیابان جمهوری، احداث یک تقاطع غیر هم سطح، ساماندهی صنوف شهریاسوج، زیبا سازی های خروجی شهر یاسوج ازمهمترین اولویت های کاری بود که باید شهردار جدید آنها را دستور کار خود قرار دهد.

نستهن مقدم شهردار جدید نیز زیبا سازی مبلمان شهری و خروجی و ورودی های شهر و تکمیل پل چهارم برای روان سازی ترافیک را از جمله مهمترین برنامه های خود خواند.

در پایان این مراسم از تلاش های جاوید شهردار سابق تقدیر و آقای نستهن مقدم به عنوان شهردار جدید یاسوج معرفی شد.

 

انتهای پیام/ش

تقویت زیرساخت‌های  شهر یاسوج برای بهبود اقتصاد استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.