نماینده مردم فلاورجان در مجلس مطرح کرد:

در شهرستان فلاورجان زیرساخت‌های حمل‌ و نقل ریلی وجود دارد

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت:باعث خوشحالی است که در شهرستان فلاورجان زیرساخت‌های حمل‌ و نقل ریلی وجود دارد و امروزه نیز توجه جدی صورت گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام ناصر موسوی‌لارگانی امروز در جلسه بررسی مشکلات و موانع پیش روی احداث ایستگاه راه‌آهن شهرستان فلاورجان که با حضور مسؤولان کشوری و استانی در فرمانداری فلاورجان برگزار شد، اظهار داشت: در طی ده سالی که در شهرستان فلاورجان به‌ عنوان نماینده و خدمتگزار مردم حضور دارم یکی از اولویت‌های اصلی بحث پیگیری مشکلات راه‌آهن شهرستان فلاورجان بوده که در طی این چند سال مکاتبات فراوانی با مسؤولان مربوطه کشوری و استانی شکل‌گرفته است و اگر امروز در حال حاضر شاهد چنین جلسه‌ای در شهرستان فلاورجان هستیم به دلیل قول مساعد وزیر راه و شهرسازی جهت بررسی فوق‌العاده این پروژه مهم است.

وی افزود: مردم شهرستان فلاورجان باید استفاده لازم را از احداث ایستگاه مسافربری ببرند که امید است جلسه امروز نتایج درخور توجهی برای شهرستان داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با اهالی روستاهای کنارگذر خط راه‌آهن بخش پیربکران ادامه داد: باید هدف جلب رضایت مردم باشد و پاسخ‌گوی مشکلات و نیازهای این روستاها بود؛ انتظار این است که راه‌های دسترسی مردم بیشتر شود و حجم ترافیک سنگین کنارگذر راه‌آهن کاهش یابد که در بحث ایجاد ایستگاه مسافربری نیاز به مساعدت جدی مسؤولان مربوطه است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان اشاره کرد: نیاز اصلی این شهرستان در بخش راه‌آهن احداث ایستگاه مسافربری بخش پیربکران بوده که لازم است با توجه به قول مساعد وزیر راه و شهرسازی مسؤولان کشوری و استانی نیز پیگیر موارد خواسته‌ شده باشند و امید است که با همکاری مسؤولان مربوطه مشکلات حل شود و شاهد اتفاق بابرکتی در شهرستان فلاورجان باشیم.

سعید رسولی نیز در ادامه با اشاره به جلسه با وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد: حمل‌ و نقل ریلی مورد توجه مسؤولان بوده و در این سفر بررسی مسائل، مشکلات و موانع پیش روی احداث خط دوم بافق-میبد-زرین‌شهر و احداث ایستگاه در بخش پیربکران شهرستان فلاورجان  اهمیت فراوانی دارد.

وی اضافه کرد: باعث خوشحالی است که در شهرستان فلاورجان زیرساخت‌های حمل‌ و نقل ریلی وجود دارد و امروزه نیز توجه جدی صورت گرفته است، با توجه به این‌که در 11 مرکز استان زیرساخت‌های ریلی وجود ندارد خود اتفاق مهمی در عرصه حمل‌ و نقل ریلی در استان اصفهان است.

عضو هیأت مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: از مزایای مهم حمل‌ و نقل ریلی کاهش مصرف سوخت، تلفات جانی و موضوع آلاینده‌های زیست‌محیطی است که با راه‌اندازی شبکه راه‌آهن باعث تحول در خدمت‌رسانی به مردم خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اگر اقتصاد مقاومتی را در یک کلام بخواهیم تعریف کنیم اهمیت دادن به شبکه ریلی و راه‌آهن است که باعث صرفه‌جویی در زمینه‌های مختلف به‌ خصوص چالش‌های اقتصادی موجود خواهد شد و احداث ایستگاه راه‌آهن فقط محدود به مسافربری نیست بلکه این امکان وجود دارد که از این پتانسیل جهت مراکز رفاهی و تجاری بهره برد، چراکه فلسفه وجودی چنین ایستگاه‌هایی خدمت به‌ مردم در تمامی زمینه‌هایی است که نیاز دارند.

رسولی در پایان بیان کرد: امید است با هم‌دلی تمامی مسؤولان در ماه‌های آتی شاهد افتتاح ایستگاه راه‌آهن در شهرستان فلاورجان باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

لزوم احداث ایستگاه راه‌آهن بخش پیربکران شهرستان فلاورجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.