مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان;

اجرای 433 پروژه عمرانی برق رسانی در سمنان

از آغاز سال 96 تا کنون 433 پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری به مبلغ 38 میلیارد و 900 میلیون ریال در شهرستان سمنان اجرائی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا قیومی مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت : در شش ماهه اول سال جاری ، 3 هزار و 700 متر شبکه فشار ضعیف اعم از زمینی و هوائی احداث شده است .


وی با بیان این که عملیات اصلاح نه هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف به اجرا درآمده است افزود : تبدیل دو هزار و 500 متر شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار از جمله اقداماتی است که به انجام رسیده است .


قیومی با اشاره به این که طرح توسعه چهار هزار و 500 متر خط فشار متوسط هوائی و زمینی به بهره برداری رسیده تصریح کرد : در راستای پایداری شبکه و ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق رسانی ، 17 هزار متر خط 20 کیلوولت نیز بهینه سازی گردیده است .


وی اضافه کرد : به منظور تغذیه برق متقاضیان جدید ، هفت ایستگاه هوائی توزیع برق به میزان یک هزار و 500 کیلوولت آمپر احداث شده و 20 دستگاه ترانس هم بهسازی شده است .


مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان اظهار داشت : از فروردین ماه سال جاری تاکنون ، یک هزار و 750 دستگاه سرچراغ در سامانه روشنائی معابر شهرستان سمنان نصب گردیده است .


وی با ابراز این که 607 مشترک جدید به مجموع مشترکان برق در شهرستان سمنان اضافه شده گفت : هم اینک این مدیریت به 93 هزار و 13 مشترک ، خدمات ارائه می نماید.


قیومی تصریح کرد : اصلاح خطوط فشار متوسط ضلع شمال مسکن مهر ، حد فاصل میدان شهدای دلازیان تا پل زیرگذر حسن آباد ، محدوده روستای رکن آباد تا محمود آباد ، چاه های آب کهنه دژ در بخش شمالی اعتضادیه سمنان ، بهینه سازی کابل های زمینی فشار متوسط حد فاصل ایستگاه های توزیع برق جنوب و مرکز شهر سمنان به طول دو هزار متر از اقدامات پیش بینی شده در سطح شهرستان سمنان تا پایان سال 96 است

 

وی افزود : تامین برق شهرک های جدید الاحداث روستاهای محمود آباد و رکن آباد ، تبدیل سه هزار متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در منطقه بافت قدیمی ، احداث شبکه روشنائی معابر مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان علی اکبر (ع) و نصب ایستگاه های توزیع برق به منظور بهبود پروفیل ولتاژ در زمان اوج مصرف سال 97 نیز از جمله اقدامات پیش بینی شده در سطح شهرستان سمنان تا پایان سال 96 است .


انتهای پیام / ه


اجرای پروژه برق رسانی در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.