۶۱۳ سهمیه تسهیلات بانکی به ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۶۱۳ سهمیه پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه مسکن به جامعه ایثارگری استان در سال ۹۵ خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  ، منصور موسوی در نشست شورای مسکن ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در حوزه مسکن 613 سهمیه پرداخت تسهیلات بانکی برای واجدین شرایط ایثارگری استان در سال 95 تخصیص یافت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از مجموعه 613 سهمیه اختصاصی سال 95- 96 تا کنون 38 درصد جذب شد.

وی با اشاره به اینکه 94 درصد از 613 سهمیه به بانک‌ها معرفی شده است، افزود: بانک صادرات در این خصوص 75 سهمیه دارد که برای پرداخت آن با مشکل رو به رو است و انتظار می‌رود بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات به جامعه ایثارگری نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت همکاری بانک‌ها برای استفاده مناسب از سهمیه‌های اختصاصی به استان تاکید کرد و گفت: تا این مقطع زمانی 38 درصد جذب پایین محسوب می‌شود و جذب حداکثری باید محقق شود.

وی دریافت این تسهیلات را از نیازهای ضروری ایثارگران دانست و افزود: در صورت همکاری بانک‌های عامل در این راستا بخش کوچکی از نیازهای این جامعه ارزشی برطرف می‌شود.

مشکل کمبود عرصه در یاسوج

معاون املاک راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هدفگذاری برای واگذاری 400 فقره وجه ریالی و زمین به جامعه ایثارگری استان در سال 96 انجام شد.

‌حمیدرضا پیمان جو ‌اظهار داشت: امسال برای واگذار 400 فقره وجه ریالی و زمین به واجدین شرایط جامعه ایثارگری انجام شده است.

معاون املاک راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از این تعداد، 300 فقره پرداخت ریالی و 100 فقره واگذاری زمین است که در سال 94 تعداد 300 فقره پرداخت ریالی به مبلغ 3 ‌میلیارد تومان انجام شد.

وی گفت: همچنین در سال 94 تعداد 138 نفر از جامعه ایثارگری زمین مشاعی در قالب گروه‎‌های دو نفره دریافت کردند.

پیمان جو خاطرنشان کرد: پرداخت تعهدات ریالی برای 300 نفر و همچنین 61 مورد واگذاری زمین به تعداد 61 نفر در سال گذشته انجام شد.

معاون املاک راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در واگذاری زمین در مرکز استان به دلیل کمبود عرصه به جامعه هدف با مشکل روبه رو هستیم ولی در سایر شهرستان‌های استان مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/‌غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.