۱۰۰ کارورز در میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به‌کارگیری می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از به‌کارگیری ۱۰۰ کارورز در واحدهای تولیدی صنایع دستی و واحدهای گردشگری تحت نظارت میراث فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  محمود باقری صبح امروز در نشست طرح اشتغال فراگیر با اشاره به اینکه برنامه اشتغال فراگیر از طرح‌های مهم دولت برای مقابله با بیکاری است، اظهار داشت: در این راستا، 100 کارورز در واحدهای تولیدی صنایع دستی و واحدهای گردشگری تحت نظارت اداره‌کل میراث فرهنگی استان به‌کارگیری می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت بستر و امکانات لازم را برای ایجاد اشتغال فراهم می‌کند، افزود: مردم و بخش خصوصی باید از این امکانات برای ایجاد فرصت‌های شغلی استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تصریح کرد: کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی و واحد های گردشگری که از تسهیلات این اداره‌کل استفاده کرده‌اند باید فعال و در جهت اشتغال همراه با تولید و خدمات‌دهی فعالیت داشته باشند.

باقری اظهار کرد: اولویت پرداخت تسهیلات برای دانش‌آموختگان صنایع دستی است که بتوانند به صورت کارگاهی اشتغال ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در این راستا، تلاش می‌کنیم در همه نقاط استان مخصوصا روستا‌ها برای جلوگیری از مهاجرت و احیای هنرهای منسوخ شده با اعطای تسهیلات ارزان قیمت اشتغال‌زایی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/غ

اولویت پرداخت تسهیلات برای دانش‌آموختگان صنایع دستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.