مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز؛

کولرهای گازی پرمصرف چالش مصرف برق در تابستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: توانستیم از پیک تابستان با موفقیت عبور کنیم.

کولرهای گازی پرمصرف چالش مصرف برق در تابستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عادل کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، با اعلام این مطلب اظهار داشت: امسال با وجود گرمای بی‌سابقه در فصل تابستان، ما توانستیم با همکاری خوب مشترکین، بدون خاموشی از فصل تابستان عبور کنیم.

وی افزود: سهمیه ابلاغی شرکت توانیر برای کاهش پیک بار، 50 مگاوات بود که در سه بخش بهره‌برداری، خدمات مشترکین و مدیریت مصرف بر عهده این شرکت گذاشته شده بود.

وی تشریح کرد: در بخش مدیریت مصرف که همکاری مشترکین را می‌طلبید، مشترکین صنعتی در سه بخش طرح قطع بار برنامه‌ريزي شده، طرح ذخيره عملياتي و خود تامین با این شرکت همکاری کردند.

کاظمی از همکاری خوب ادارات شهرستان تبریز در عبور از پیک تابستان خبر داد و افزود: امسال ما توانستیم با بیش از 100 اداره دولتی تفاهم نامه همکاری منعقد کنیم که سهم بسزایی در کاهش پیک بار داشت.

وی همچنین تصریح کرد: مشترکین بخش خانگی و کشاورزی نیز همکاری چشمگیری در این مورد داشتند که از همه این عزیزان تشکر می‌کنیم.

کاظمی یکی از چالش‌های مهم پیک تابستان را کولرهای گازی پرمصرف عنوان کرد و افزود: ورود بی رویه کولرهای گازی فاقد استانداردهای لازم به کشور و رغبت به استفاده از این نوع کولر که با شرایط آب و هوایی منطقه تناسب ندارد، یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش پیک روز در سال‌های اخیر است.

انتهای پیام/خ

 با موفقیت از پیک تابستان عبور کردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.