معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان:

امنیت بستر توسعه در جامعه است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: همه مردم باید به این باور برسند که امنیت بستر توسعه در بخش‌های مختلف جامعه را فراهم می‌سازد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالله فاتحی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان صبح امروز در دیدار با شورای شهر و سرپرست شهرداری سنندج که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت، گفت: پلیس در تمامی شرایط با بهره‌گیری از توان و انرژی خود بستری امن را برای آحاد مردم جامعه فراهم کرده و در این راستا به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند.

 وی با بیان اینکه امنیت یکی از مولفه‌های رشد و بالندگی هر جامعه است، بیان کرد: تنها در صورت داشتن امنیت است که جامعه و هر کشوری می‌تواند در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره به اوج و اقتدار برسد.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان بیان کرد: همه مردم باید به این باور برسند که امنیت است که بستر توسعه در بخش‌های مختلف را فراهم می‌سازد تا خود در تولید و پایداری امنیت نقش‌آفرینی کنند.

 فاتحی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی در سطح کشور و استان ارتقاء احساس امنیت در بین مردم جامعه است، تصریح کرد: بدون شک احساس امنیت به مراتب اثر بخشی بیشتر نسبت به خود امنیت دارد.

 این مقام مسوول گفت: اگر احساس امنیت در سطح قابل قبول در جامعه وجود داشته باشد سایر موضوعات خود به خود حل می‌شود از این رو نیروی انتظامی استان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود این مهم را به صورت ویژه دنبال می‌کند.

وی جلب مشارکت آحاد مردم برای تحقق و ارتقای امنیت را از دیگر اهداف مهم پلیس در سطح کشور بیان کرد و گفت: تولید امنیت یک موضوع چند وجهی است که برای تحقق آن همه باید پای کار باشند.

فاتحی با بیان اینکه فرهنگ بالای مردم کردستان موجب شده که با ناامنی در تضاد باشند، اظهار داشت: فرهنگ غنی مردم دلیل اصلی امنیتی است که امروز در این استان وجود دارد.

وی گفت: در شش ماهه نخست امسال  7 هزار و 38 نفر به مرکز مشاوره آرامش پلیس مراجعه کرده‌اند که 6 هزار و 456 مورد از این تعداد منجر به سازش و رفع مشکل شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان اظهار داشت: بیش از یک‌هزار و 200 ساعت کلاس آموزشی برای اقشار مردم در سطح استان توسط انتظامی کردستان برگزار شده است.

انتهای پیام/د م

برگزاری یک هزار و 200 ساعت آموزشی برای مردم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.