اعلام آمادگی مکزیکی ها برای راه اندازی رستوران پدیده در مکزیکوسیتی

هیات تجاری اقتصادی مکزیک در بازدید از مجموعه پدیده، برای ایجاد و راه اندازی برند رستوران پدیده در مکزیک اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امیل نِوِ مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای در مکزیکوسیتی در  بازدید از مجموعه پدیده گفت: هموطنان من به غذاهای ایرانی علاقه بسیاری دارند و می توانیم برای همکاری و مشارکت 2 جانبه، با ارایه زمین مورد نیاز در مکزیکوسیتی یکی از شعبه های رستوران پدیده را در این کشور، احداث و راه اندازی کنیم.

وی افزود: ما برای سرمایه گذاری و همکاری با ایرانی ها به دنبال بازگشت سرمایه گذاری های احتمالی هستیم و پیشنهادمان بهره برداری از مجموعه های احداث شده است.

کریمویی معاون سرمایه گذاری و بازرگانی گروه شرکت های پدیده نیز در این دیدار گفت: پیست استاندارد پاتیناژ در پدیده، فضای هایپرمارکت، مجموعه فود کورت، ۷سالن مجتمع سینمایی پدیده و وجود ۲۰۰غرفه فروشگاهی در بازار پدیده از جمله اماکن آماده بهره برداری و در حال بهره برداری شهر رویایی پدیده است.

وی افزود: گروه شرکت های پدیده می تواند در دو بخش بهره برداری از اماکن و همچنین احداث و راه اندازی مجموعه رستوران های زنجیره ای پدیده در کشور مکزیک باب همکاری را با هیات تجاری این کشور فراهم آورد.

این عضو هیات مدیره گروه شرکت های پدیده گفت: در حال حاضر صد غرفه از فروشگاه های موجود در مرکز خرید پدیده توسط بخش خصوصی در حال بهره برداری است و صد غرفه نیز در حال تجهیز می باشد.

انتهای پیام//م.م

بازدید هیئت تجاری، اقتصادی مکزیک از پدیده شاندیز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.