رشد و بالندگی یک جامعه در گرو امنیت

نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌هایی است که به خاطر ماموریت هایش در مبارزه با اشرار و متجاوزان درب شهادت هنور در آن باز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تجلیل از عملکرد و زحمات فعالان آموزش همگانی، امر به معروف و یکی از مواردی است که این سنت قطعا مورد رضایت خدای متعال خواهد بود و همه ما موظف به حفظ این سنت هستیم و در این راستا باید از نیروی انتظامی به طریق اولی قدردانی شود.

وی افزود: وقتی نام نیروی انتظامی برده می‌شود، تنها چیزی که درذهن تداعی می‌شود و تجلی پیدا می‌کند، موضوع امنیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: بایدبا توسعه آموزش همگانی در مدارس این امر مهم را نهادینه کرد بگونه‌ای که هر جا نیروی انتظامی حضور دارد، قطعا در آنجا امنیت است و نیروی انتظامی مساوی با امنیت است.

جاودانی امنیت را از مولفه‌های بسیار مهم و اثر گذار در توسعه، بالندگی و ترقی یک جامعه دانست و افزود: اگر امنیت نباشد قطعا جامعه روی سعادت را نخواهد دید.

وی امنیت و معاش را دو شرط اساسی و مهم در بروز تمدن‌ها و بالندگی فرهنگی دانست و گفت: در همه کشور‌های توسعه یافته و کشور‌های در حال توسعه وجود امنیت از مهم‌ترین مولفه‌ها بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با اشاره به نقش امنیت در طول تاریخ ایران، قبل و بعد از اسلام، افزود: فقط در دوره‌هایی شاهد پیشرفت‌های علمی، توسعه، معماری بوده ایم که امنیت در جامعه حکم فرما بوده است.

جاودانی مهمترین بخش امنیت را امنیت روانی دانست و گفت: مردم باید امنیت را احساس کنند و این با ارتباط قلبی و روانی مردم با نیروی انتظامی به دست می‌آید.

انتهای پیام/آ

نیروی انتظامی مساوی با امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار