فعالیت 12 مجتمع خدماتی بین راهی در استان اردبیل

مدیرکل حمل ونقل و راهداری استان اردبیل از فعالیت 12 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل حمل ونقل و راهداری استان اردبیل گفت: 6مجتمع خدماتی بین راهی در این استان با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در دست اجرا است که با تکمیل و راه اندازی این مجتمع ها 180 نفر اشتغال می یابند .

وی بااشاره به سهم حمل و نقل راهداری در اشتغالزایی افزود: اشتغال زایی این اداره کل بیشتر در زمنیه ناوگان حمل و نقل و راه اندازی مجتمع های خدماتی است که در سال های اخیر بخش خصوصی اقدام مهمی را در این زمینه انجام داده است.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان اردبیل نوسازی ناوگان حمل ونقل استان اردبیل یادآور شد و گفت: 600 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری استان در قالب 300 طرح از سوی بخش خصوصی در نظر گرفته شده که با تکمیل انها 600 نفر در این بخش اشتغال خواهند یافت .

رحمتی در باره نوسازی ناوگان درون استانی هم گفت: در این بخش 35 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد که اشتغال 50 نفر هم در این بخش فراهم می شود .

وی درباره طرح های اشتغالزای حمل و نقل بین شهری افزود: یکصد طرح با 22 میلیارد ریال اعتبار در این بخش در دستور کار است که منجر به اشتغال 100 نفر در استان خواهد شد .

 

انتهای پیام/ح

احداث 6 مجتمع خدماتی بین راهی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.