مسابقات رباتیک شرق استان گلستان در گنبدکاووس برگزار شد‌

هفتمین مسابقات رباتیک شرق استان گلستان به میزبانی گنبدکاووس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ در حال برگزاری است.

مسابقات رباتیک شرق استان گلستان در گنبدکاووس برگزار شد‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ گفت:سمیه محمدی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ گنبدکاووس صبح امروز در حاشیه برگزاری مسابقات رباتیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۸ گروه پسر و دختر از سنین ۵ تا ۱۵ سال از شهر‌های مختلف شرق استان گلستان در این مسابقات یک روزه شرکت دارند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ گنبدکاووس افزود: این مسابقات در ۳ بخش، فوتبالیست، پارک نوری و حل‌ماژ برگزار می‌شود و از هر بخش ۳ گروه برای راه‌یابی به مسابقات کشوری رباتیک نادکو انتخاب خواهند شد.

محمدی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، دانش‌افزایی و پرورش خلاقیت و ایجاد نوآوری در کودکان و نوجوانان است تا از سنین کودکی ذهن‌شان درگیر ایجاد خلاقیت در محیط پیرامون خود باشد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ گنبدکاووس تاکید کرد: در گنبدکاووس، ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد که ساختمان پرورش فکری کودکان شماره یک قدمت بیش از ۴۰ سال دارد و فرسوده است و باید نوسازی و یا احداث جدید شود.

محمدی یادآور شد: در گنبدکاووس، ۷ هزار و ۵۰۰ نفر کودکان ۶ تا ۱۶ سال عضو کانون هستند و ۳۵ هزار جلد کتاب در این مراکز وجود دارد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ گنبدکاووس اظهار کرد: خوشبختانه اعضای کانون پرورش فکری گنبدکاووس، در رشته‌های مختلف مانند نقاشی، هنری، کاردستی در مسابقات گوناگون دیپلم افتخار و مدال‌های برنز و نقره در سطح ملی و جهانی دریافت کردند.

انتهای پیام/پ

 برگزاری مسابقات رباتیک در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.