تجلیل ازحامیان سلامت دامپزشکی آذربایجان شرقی

در مراسمی به مناسبت هفته دامپزشکی از 33 نفر از منتخبان و حامیان حوزه سلامت دامپزشکی آذربایجان شرقی تجلیل شد.

تجلیل ازحامیان سلامت دامپزشکی آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ تجلیل شوندگان این مراسم تعدادی از مدیران واحدهای صنعتی مرتبط با دامپزشکی و مسئولان فنی و کارمندان نمونه دامپزشکی استان بودند.


شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، در این مراسم گفت: دامپزشکان نقش مهمی در ارتقای بهداشت عمومی و سلامت جامعه دارند و همواره در مواقع بحرانی از وقوع خسارت های کلان جلوگیری کرده اند.


 وی افزود: کوتاهی در انجام وظایفه این قشر ، خسارت های زیادی را در جامعه به بار می آورد.


وی با بیان اینکه بیماری های مشترک بین دام و انسان سلامت افراد جامعه را تهدید می کند افزود: تشدید نظارت ها و کنترل ها اداره کل دامپزشکی استان باعث شده تا میزان ابتلای افراد جامعه به این بیماری ها کاهش یابد.


شبستری با اشاره به اینکه بودجه های دولتی برای انجام امور اجرایی کافی نیست ادامه داد : باید اداره کل دامپزشکی به نظارت و برنامه ریزی بپردازد و از ظرفیت بخش خصوصی در امور اجرایی بهره بگیرد.


وی کمبود بودجه و نیروی انسانی را از جمله مشکلات ادارات دامپزشکی استان برشمرد و یادآور شد: با وجود این مشکلات شاهد پیشرفت ها و خبرهای امیدوارکننده در این ادارات هستیم و انتظار داریم این کمبودها با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی جبران شود.

انتهای پیام/خ

کمبود بودجه و نیروی انسانی را از جمله مشکلات ادارات دامپزشکی آذربایجان شرقی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار