جنگل‌های کوه خامی باشت همچنان در آتش می سوزد

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع آتش‌سوزی جنگل‌های کوه خامی باشت از دیروز خبر داد و گفت: این آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  عزت الله بهشتی‌فر مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه آتش‌سوزی جنگل‌های کوه خامی باشت از ساعت 12:00 روز جمعه آغاز شده است اظهار داشت: این آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به دلیل سخت‌گذر و کوهستانی بودن مهار آتش‌سوزی جنگل‌های کوه خامی به سختی پیش می‌رود زیرا حرکت نیروهای امدادی به دلیل دره‌های عمیق و سخره‌های صعب العبور به سختی امکان‌پذیر است و نیازمند حمایت ویژه مدیریت بحران و نیروهای مردمی هستیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای منابع طبیعی شهرستان گچساران از دیروز تاکنون برای مهار آتش در منطقه حضور دارند، گفت: امکانات موجود برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها کافی نیست.

بهشتی‌فر با بیان اینکه علت و میزان آتش‌سوزی به صورت دقیق محاسبه نشده است، تصریح کرد: بدون شک تاخیر در مهار آتش به دلیل نبود امکانات و نیروهای امدادی کافی خسارات جبران ناپذیری به عرصه‌های جنگلی این منطقه وارد می‌کند.

 

انتهای پیام/ش

آتش‌سوزی جنگل‌های کوه خامی باشت همچنان ادامه دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.