نخلستان اوج از پیرغلامان آستان سیدالشهدا (ع) میزبانی می‌کند

آیین رونمایی از قطعات عاشورایی «مأوا» و تجدید خاطره با پیرغلامان آستان سیدالشهدا (ع) فردا در سازمان اوج برگزار می شود.

نخلستان اوج از پیرغلامان آستان سیدالشهدا (ع) میزبانی می‌کندبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ آیین رونمایی از قطعات عاشورایی «مأوا» و تجدید خاطره با پیرغلامان آستان سیدالشهدا علیه السلام فردا در سازمان اوج برگزار می شود.

در این مراسم که فردا یکشنبه 23 مهر ماه از ساعت 14:15 در نخلستان سازمان اوج برگزار می‌شود، قرار است از قطعات «نی‌نوا» با محوریت بازخوانی نوحه‌های قدیمی جنوب کشور رونمایی شود.

بخش دیگر این مراسم، تجدید خاطره با پیرغلامان دستگاه حسینی است که به این بهانه قرار است تعدادی از پیرغلامان آستان اباعبدالله الحسین علیه السلام و تعدادی از یادگاران و فرزندان اساتید فقید عرصه شعر و مرثیه اهل بیت گرد هم آیند.

یادگاران استاد حاج اکبر ناظم، استاد رحیم منزوی، استاد حبیب الله چایچیان (حسان) در کنار استاد غلامرضا سازگار، حاج یدالله بهتاش، غلام کویتی پور، حاج حمید بهاری، حاج حمید منتظر از جمله پیرغلامانی هستند که فردا مهمان این مراسم خواهند بود. حسام الدین سراج نیز به عنوان یکی از پیشتازان عرصه موسیقی سنتی کشور که سابقه تولید آثار فاخر عاشورایی را دارد، در این جمع حضور خواهد داشت.

در بخش دیگری از این مراسم از حاج یونس حبیبی، ذاکر نام آشنای اهل بیت که سالهاست متحمل عوارض ضایعه شیمیایی دفاع مقدس است، تجلیل می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار