کرمی : هیچ کدام از تیم ها مشکلی ندارند / لیگ برتر هندبال بانوان به زودی استارت می خورد

رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان گفت: هیچ کدام از تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر هندبال مشکل خاصی ندارند و کارت همه صادر شده است.

///////در حال تکمیل //////// کرمی : هیچ کدام از تیم ها مشکلی ندارند / لیگ برتر هندبال بانوان به زودی استارت می خوردمراد کرمی رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، درباره مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان گفت:خوشبختانه همه باشگاه ها تمام مدارک خود را تکمیل کرده اند و کارت تمام بازیکنان و عوامل صادر شده است.

او افزود: هم اکنون 4 هفته از مسابقات لیگ برتر هندبال کشور پیش رفته است و این هفته هم هفته پنجم آن برگزار می شود.

رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان در پاسخ به این سوال که از چه زمانی برنامه های تیم ملی آغاز می شود بیان داشت: از 28 مهر اردوی تیم ملی آغاز می شود و پس از آن تیم ملی هندبال کشورمان برای حضور در مسابقات تونس راهی این کشور می شوند. همچنین پس از این مسابقات قرار است که تیم هندبال نفت و گاز گچساران هم عازم حیدر آباد هند شود تا در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شود.

او افزود: ما قصد داریم پس از بازگشت تیم ملی هفته ششم مسابقات و بازی معوقه لیگ را برگزار کنیم و دور برگشت مسابقات را هم پس از بازگشت تیم هندبال نفت و گاز گچساران از هند برگزار کنیم.

کرمی در ادامه و در خصوص زمان پایان مسابقات لیگ برتر هندبال کشور گفت: دور برگشت مسابقات لیگ برتر را در آذر و دی ماه استارت می زنیم و پس از بازگشت تیم ملی هندبال کشورمان از مسابقات قهرمانی آسیا که در دی ماه برگزار می شود لیگ را پیگیری می کنیم و اگر مشکلی پیش نیاید تلاش می کنیم تا 18 اسفند مسابقات لیگ را به پایان برسانیم.

رئیس سازمان لیگ بانوان هندبال کشورمان درباره مسابقات لیگ برتر بانوان تصریح کرد: قرار است تا مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان از 28 مهر آغاز شود اما ممکن است این مسابقات با تاخیر رو به رو شود و از 5 آبان استارت بخورد.

انتهای پیام /

اظهارات رئیس سازمان لیگ هندبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار