رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

دراکثر مناطق استان اصفهان وزش بادپیش بینی می شود

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان گفت: در حال حاضر در اکثر نقاط استان اصفهان آسمان به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، ابراز داشت: در مناطق غربی و جنوبی گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا روز سه شنبه اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی امروز در استان اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در اکثر نقاط استان اصفهان آسمان به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، ابراز داشت: در مناطق غربی و جنوبی گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه از بعدازظهر یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری با گذر امواج ناپایدار از بخش‌های شمالی گاهی شاهد وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود، اضافه کرد: گرد و غبار نیز برای شهرهای شرقی استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان در  ساعت آینده نیز اضافه کرد: در این بازه زمانی میانگین دمای هوای استان تغییر محسوسی را نخواهد داشت.

خدابخش با اشاره به اینکه خور و بیابانک با دمای هوای ۲۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود، افزود: در این بازه زمانی بویین و میان دشت با منفی یک درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز نیز هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است، ابراز داشت: از فردا با توجه به افزایش سرعت باد از میزان آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.