تعیین آخرین مهلت برای تأمین زیر ساخت های پیاده روی اربعین حسینی

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت تأمین زیر ساخت ها و ابزار های لازم برای زائران پیاده روی اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و نجف توسط دستگاه های اجرایی این استان 28 مهرسال جاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   پژمان نیک اقبالیمعاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی ستاد اربعین کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: 16 موکب به مدت 20 روز در مسیر تردد زائران شرکت کننده از کهگیلویه و بویراحمد در آیین پیاده روی اربعین حسینی سال جاری مستقر می‌شود.

وی افزود: پنج هزار نفر در مرز شلمچه و سه هزار نفر نیز در نجف اشرف در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در این تعداد موکب پذیرایی خواهند شد.

نیک اقبالی بیان کرد: پذیرایی زائرین از پنج صفر مصادف با سه آبان آغاز می شود.

وی عنوان کرد: نام نویسی از متقاضیان شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی در این استان از اول شهریور سال جاری آغاز شده و تا 2 روز قبل از اربعین (16 آبان) نیز ادامه دارد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود کمبود امکانات در این استان باید برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی اهتمام جدی شود.

ستاد اربعین کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته افزون بر 12 هزار نفر از مردم این استان را برای شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی اعزام کرد.

 

انتهای پیام/ش

تأمین زیر ساخت های پیاده روی اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.