سردار رحيمی خبر داد

کشف 100 هزار روادید تقلبی اربعین/ انهدام باند بزرگ جعل ویزای عتبات

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ جعل روادید عتبات عالیات و کشف 100 هزار روادید جعلی خبر داد.

کشف 100 هزار روادید تقلبی اربعین/ انهدام باند بزرگ جعل ویزای عتباتبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی گفت: در سالهای گذشته شاهد بوده ایم که تعدادی جاعل اسناد دولتی با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر شهروندان و مردم عزیز کشورمان به عتبات عالیات با سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده اقدام به جعل و فروش ویزای جعلی کشور عراق می کردند که این امر باعث بروز مشکلاتی برای زائران و مسافران عزیز ما می شد.

وی با اشاره به اینکه با پایش های تخصصی صورت گرفته و پیگیری های انجام شده همکاران ما موفق به شناسایی و دستگیری یک باند جاعل شدند، افزود: در این عملیات اعضا ۶ نفره این باند جاعل که اقدام به چاپ و فروش ویزای جعلی کشور عراق می کردند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و ضمنا دو چاپخانه نیز پلمپ شدند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: از اعضا این باند حدود یک صد هزار ویزای جعلی کشف شد و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی همدستان احتمالی این متهمان همچنان ادامه دارد. همچنین  در صدور ویزاهای جعلی دو چاپخانه با این باند همکاری داشتند که توسط پلیس این دو چاپخانه پلمپ شدند.

سردار رحیمی در پایان با تاکید براینکه هموطنان گرامی برای دریافت ویزای خود باید به مراکز رسمی و معتبر مراجعه کنند، اظهار داشت: فروش اینگونه ویزاهای جعلی می تواند آثار نامطلوبی در روند سفر زائران گرامی به عتبات عالیات داشته باشد و چه بسا به دستگیری زائران منجر شود.

وی افزود:  تمامی مراکز گذرنامه در این ایام برای صدور ویزا فعالیت خواهند داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره دستگیری اعضای باند گفت: تمامی افرادی که دستگیر شدند، هیچ گونه سابقه جرمی نداشتند.

سردار رحیمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر خرید و فروش شوکر و اسپری افشان در فضای مجازی گفت: برای تهیه شوکر و یا هر وسیله دیگر فقط از طریق شرکت انتظامی و پلیس پیشگیری اقدام شود و ابتدا فرد باید درخواست خود را مطرح کند و چنانچه پس از بررسی صورت گرفته فرد واجد شرایط خرید شوکر باشد، آنگاه می‌تواند از شرکت انتظامی پلیس وسیله خود را تهیه کند، اما خرید و یا استفاده از شوکر و یا اسپری افشان و یا هر وسیله پلیسی دیگری بدون داشتن مجوز ممنوع است و در صورت مشاهده با این خاطیان برخورد خواهد شد.

 انتهای پیام/

انهدام باند جاعلان ویزای اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
در زمان احمدی نژاد دوبار دولت عراق توافق و قول داد روادید ایران وعراق برداشته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
اصلا چرا ویزا بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
باید مجازات بشن
آخرین اخبار