مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر؛

تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر استان بوشهر به حالت آماده‌باش در آمدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: با توجه به وقوع ۳ زلزله در یک ساعت در عسلویه تیم‌های واکنش سریع این جمعیت و تیم‌های امدادی شهرستان دیر به حالت آماده باش در آمدند.

تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر استان بوشهر به حالت آماده‌باش در آمدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسین درویشی صبح امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر در شبانه‌روز برای امدادرسانی آماده‌اند اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان بوشهر در قالب امداد زمینی، جاده‌ای، کوهستان و دریایی همواره برای خدمات رسانی آماده باش هستند.

وی با اشاره به وقوع زمین‌لرزه در منطقه عسلویه خاطر نشان کرد: ساعت ۲۱:۰۸ دقیقه دیشب، زلزله‌ایی به بزرگی ۴ ریشتر در عمق ۲۰ کیلومتری زمین، حوالی شهر عسلویه را لرزاند که درپی وقوع این حادثه دوتیم ارزیاب وامدادی شهرستان کنگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر، کانون این زمین‌لرزه را آب‌های خلیج فارس دانست و تصریح کرد:کانون زمین لرزه در شهرستان عسلویه آب‌های نیلگون خلیج فارس و نزدیکی ساحل ثبت شده که با بررسی‌های انجام شده خوشبختانه خسارات جانی ومالی در بر نداشته است.

درویشی از آماده باش تیم‌های واکنش سریع هلال احمر استان بوشهر خبرداد و افزود: با توجه به وقوع ۳ زلزله در یک ساعت، تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان بوشهر و تیم‌های امدادی شهرستان دیر به حالت آماده باش در پایگاه‌های خود مستقر شدند.

وی با اشاره به فعالیت پایگاه امداد و نجات در استان بوشهر افزود:پایگاه‌های امدادی جاده‌ای، ساحلی، دریایی، کوهستان و هوایی به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگوی مطالبات و نیاز‌های مردم در استان بوشهر هستند.

انتهای پیام/ز

تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر استان بوشهر به حالت آماده‌باش در آمدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.