سردار کرمی خبر داد؛

ایجاد گیت های کنترلی تدبیر یگان ویژه برای جلوگیری از ترافیک در مرز مهران

فرمانده یگان های ویژه ناجا از تدابیر و اقدامات کارشناسی شده این یگان به منظور تسهیل تردد زائران اربعین حسینی(ع) در مرز مهران خبر داد.

ایجاد گیت های کنترلی تدبیر یگان ویژه برای جلوگیری از ترافیک در مرز مهرانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسن کرمی در حاشیه برگزاری اختتامیه نخستین دوره مسابقات قویترین مردان نیروی انتظامی در یگان دوم حضرت موسی بن جعفر(ع) از تدابیر و اقدامات کارشناسی شده این یگان به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی(ع) در مرز مهران و مرزهای دیگر خبر داد و افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده در 4 نقطه از شهر مهران تا پایانه مرزی گیت‌های کنترل و بازرسی نصب و در حال آماده سازی است.

وی اظهار داشت: با توجه به تجربیات حضور نیروهای یگان‌های ویژه در خدمت رسانی و مردم یاری، رضایت‌مندی زائران اباعبدالله الحسین(ع) از اولویت‌های برنامه یگان ویژه در مراسم اربعین است که امیدواریم با کمک و همیاری خود زائران این امر محقق شود.

رئیس پلیس ویژه کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم با وجود گیت‌های کنترلی در مسیر 11 کیلومتری پل زائر شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی از ترافیک احتمالی زائران در خروج از کشور جلوگیری کنیم.

سردار کرمی، شور و اشتیاق کارکنان یگان‌های ویژه به منظور شرکت در مأموریت اربعین حسینی(ع) را مثال زدنی خواند و بیان کرد: با درخواست‌های مکرر و شور و اشتیاق مثال زدنی کارکنان یگان‌های ویژه سراسر کشور به منظور شرکت در مأموریت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) مواجه هستیم که این آمادگی و تمایل خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) نشان از دل باختگی، عشق و ارادت پلیس به اهل بیت(ع) و مردم عزیز کشورمان دارد.

انتهای پیام/

برنامه یگان ویژه برای کنترل مرز مهران در اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۶
برن خونه هایشان مرز را باز کنن مردم راهت عبور کنن نمیتونن کنترل کنن جمعیت را زور الکی نزنن
آخرین اخبار