نحوی نژاد:

۸۴ تشکل ویژه نابینایان در سراسر کشور فعالیت می‌کنند/ تحقق مسئولیت اجتماعی با مشارکت تشکل های شناسنامه دار

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر ۸۴ تشکل ویژه نابینایان در کشور فعالیت و خدمات مورد نیاز را به آن‌ها ارائه می کنند.

۸۴ تشکل ویژه نابینایان در سراسر کشور فعالیت می‌کنند/ تحقق مسئولیت اجتماعی با مشارکت تشکل های شناسنامه داربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در مراسم روز جهانی عصای سفید که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۸۴ تشکل ویژه نابینایان در کشور فعالیت می کند و خدمات مختص این گروه را ارائه می دهند.

 وی افزود: لایحه حمایت از معلولان از اهمیت و عظمت بسیاری برخوردار است و در صورت تصویب نهایی، راه را برای خدمات رسانی به معلولان به ویژه نابینایان هموار می کند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: مسأله مسئولیت اجتماعی در شرایط فعلی با حضور گسترده هنرمندان، ورزشکاران، بنگاه های اقتصادی، بانک ها و سایر افراد در مجموعه های مختلف از استقبال خوبی برخوردار است.

نحوی نژاد ادامه داد: اگر لایحه حمایت از معلولان به تصویب برسد، در مسائلی چون اشتغال، مسکن، هزینه های رفت و آمد برای معلولان و نابینایان تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همکاری و فعالیت تشکل های شناسنامه دار، در راستای تحقق مشارکت مسئولیت اجتماعی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و در صورت توسعه فعالیت این مجموعه ها شاهد رونق خدمات رفاهی و اجتماعی خواهیم بود.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با محورهای مختلف لایحه حمایت از معلولان آشنا شوند و در تصویب این لایحه و تبدیل آن به قانون تسریع کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار