باقری خبر داد

شناسایی 14 هزار نابینا در پایتخت

مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: ۱۴ هزار نابینا در شهر تهران زندگی می کنند که باید شرایط جامعه برای حضور این افراد بهبود یابد.

شناسایی 14 هزار نابینا در پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصغر باقری مدیر کل بهزیستی استان تهران در مراسم روز جهانی عصای سفید روز گرامیداشت نابینایان که امروز( یکشنبه) با حضور جمعی از مسئولان سازمان بهزیستی کشور و تعدادی از نابینایان برگزار شد، اظهار داشت:در شهر تهران 14 هزار نابینا شناسایی شده اند که ساکن پایتخت هستند.

 وی افزود: دغدغه اصلی نابینایان، فراهم نبودن سطح اجتماع به لحاظ فیزیکی و فکری برای حضور آنها در جامعه است.

 مدیر کل بهزیستی استان تهران بیان کرد: روز عصای سفید باید برای نابینایان به عنوان صاحبان اصلی این روز، تفاوت اساسی با سایر روزها برای این افراد داشته باشد.

 باقری ادامه داد: مسئولان باید در شفاف سازی وفراهم آوردن امکانات مورد نیاز افرادی که  دچار نابینایی شده اند، تلاش کنند.

 وی تاکید کرد: سازمان بهزیستی کشور معتقد است که در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی، شرکت ها و مجموعه های مختلف باید بخشی از توانمندی خود را به نابینایان کشور و مددجویانی که جامعه هدف بهزیستی را تشکیل می دهند اختصاص دهد.

 مدیر کل بهزیستی استان تهران همکاری NGO ها و رسانه ها را در ارتقاء فرهنگ مسئولیت اجتماعی راهبردی موثر بر شمرد و از همکاری گسترده رسانه ها در این زمینه تقدیر کرد.

 انتهای پیام/

14 هزار نابینا در پایتخت زندگی می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار