پیام تقدیر و تشکر فرمانده انتظامی استان ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با صدور پیامی از همکاری و همراهی و حضور گسترده آحاد مردم ومسئولین به جهت شرکت در اجرای برنامه‌های هفته ناجا صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار نور علی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام  از همکاری و همراهی و حضور گسترده آحاد مردم و به ویژه استاندار محترم ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، روسا و مدیران کل ادارات و نهادهای دولتی ، صدا و سیمای مرکز ایلام و اصحاب رسانه در اجرای برنامه‌های هفته ناجا صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند . مقام معظم رهبری

خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه ی معنوی گران سنگی است که خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال ، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا ، این ولی نعمتان راستین می گردد.

برخود لازم می‌دانم در پایان هفته ناجا از همراهی همکاری و مشارکت گسترده آحاد مردم و به ویژه استاندار محترم ، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، روسا و مدیران کل ادارات و نهادهای دولتی ، صدا و سیمای مرکز ایلام اصحاب رسانه و خبرنگاران در اجرای برنامه های این هفته صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

حضور قشرهای مختلف مردم از دانش آموز و دانشجو گرفته تا جوانان و نوجوانان ، همیاران پلیس ، پلیس های افتخاری ، ریش سفیدان و معتمدان محلی ، خیرین امنیت ساز ، اصحاب رسانه و خبرنگاران و صدا و سیمای مرکز ایلام که با پخش بیش از ۳۵۰۰ دقیقه خبر ، گزارش ، مصاحبه ، فیلم و ... نقطه عطفی در انعکاس فعالیتها و اقدامات نیروی انتظامی استان به مردم و مسئولین بود و باعث دلگرمی فرزندان این مردم ولایتمدار در ارائه خدمات مضاعف و تلاش شبانه‌روزی برای تحقق امنیت اجتماعی پایدار شد صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای فرمانـدهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دربرقراری نظم و امنیت جامعه ی ولایتمدار بتوانیم با سعی و تلاش مضاعف طی طریق نمائیم.


                                                                                                          سرتیپ دوم پاسدار نور علی یاری
                                                                                                             فرمانده انتظامی استان ایلام
 

انتهای پیام/ع

پیام تقدیر و تشکر سردار یاری از مردم و مسئولین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.