کاهش تخلفات رانندگی با فرهنگ سازی و آموزش

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: رویکرد جدید پلیس برای پیشگیری از تخلفات و ساماندهی ترافیک ، فرهنگ سازی و آموزش است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری  در کارگاه آموزشی رانندگان سرویس مدارس درایلام گفت: رویکرد جدید پلیس برای سامان کردن ترافیک برمحور آموزش و فرهنگ سازی است ، آموزش این فرصت رافراهم می کندکه انسان توانمندی های خود را بشناسد و امکان استفاه از این استعدادها را نیز فرا گیرد.

وی بابیان اینکه در سال گذشته خودروهایی که در قالب سرویس مدارس فعالیت داشته اند ضمن آموزش باتخلفات آنان نیز برخورد برخورد قانونی صورت گرفته است افزود :امسال نیز نسبت به آموزش رانندگان سرویس مدارس اقدام و توسط پلیس کنترل می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: پلیس با سرویس های غیر مجاز و یا خودروهایی که فاقد برچسب مدارس و معاینه فنی و اقدام به سوار نمودن سرنشین اضافه می کنند به شدت برخورد و از فعالیت آنها جلوگیری می کند.

 

 

سرهنگ ناصری اضافه کرد:بر همین اساس برابر بند ۲۱۱۳ جدول جرائم راهنمایی و رانندگی انجام سرویس مدارس بدون داشتن مجوز لازم یا با وسایل نقلیه غیر مجاز در شهر های بزرگ و مراکز استانهامبلغ ۴۰ هزار تومان و سایر شهرستان های استان مبلغ ۳۰ هزار تومان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه برابر دستورالعمل های صادره ممنوعیتی برای خودروهای شخصی در قالب سرویس مدارس نیست، عنوان کرد: خودروهای شخصی با مراجعه به سازمان تاکسیرانی می توانندبا دریافت برچسب نسبت به جابجایی دانش آموزان اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری کارگاه آموزشی رانندگان سرویس مدارس در ایلام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.