علی عسکری در دیدار با نخست وزیر سوریه مطرح کرد؛

امروز دولت و ملت ايران، حامی دولت و ملت سوريه است

رئیس صداوسيما گفت: امروز دولت و ملت ايران حامی دولت و ملت سوريه است و از جبهه حق عليه ظلم حمايت می كنند.

امروز دولت و ملت ايران، حامی دولت و ملت سوريه استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر علی عسكری در ديدار نخست وزير سوريه با اشاره به روابط دوستانه تاريخی و عميق تهران و دمشق  امروز دولت و ملت ايران حامی دولت و ملت سوريه است و از جبهه حق عليه ظلم حمايت می كنند و مشتاق پيروزی جبهه حق هستند.

 رئیس سازمان صداوسیما افزود: خدا را شكر كه گفتمان مقاومت كه كانون آن اسلام و تفكر حسينی است در منطقه عمق پيدا کرده و دشمن را به عقب رانده است.

دكتر علی عسكری با بيان اينكه بعد از ظلم بزرگ به سوريه و حمله دشمنان صهيونيست و تكفيری، حس مقاومت در ايران به گونه‌ای ديگر بروز و ظهور يافت گفت: ارتباطات خوب و عميق دو كشور با هدايت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی آيت ا... خامنه ای باعث شد كه جوانان ايرانی به حمايت از سوريه بشتابند و معادلات در منطقه بهم بريزد.

رئيس رسانه ملی با اشاره به استعدادها و توانايی های سازمان صداوسيما برای حمايت از محور مقاومت تصريح كرد: همچنان كه در عرصه ميدانی جنگ تمام عياری را داشتيم در عرصه رسانه‌ای هم شاهد يك جنگ بزرگ بوديم كه بحمدالله ما و  همكارانمان در سوريه توانستيم متحد و يكپارچه در مقابل اين جنگ رسانه بايستيم و فعال عمل كنيم.

دكتر عسكری افزود: ما با همكاری سوريه موفقيت‌های خود را برای جهان بيان كرديم و نگذاشتيم رسانه‌های نظام استكباری بتوانند فضا را به دست گيرند.

رئيس سازمان صداوسيما جلسات خود و وزير اطلاع‌رسانی سوريه را موفق ارزيابی كرد و گفت: امروز جلسات خوبی با وزير فرهنگ و اطلاع رسانی سوريه داشتيم و به توافقات خوب دست يافتيم.

دکتر علی عسکری با بيان اينكه سوريه آينده، قوی تر و عزيزتر از امروز خواهد بود گفت : آرزو می كنيم صلح و آرامش هر چه زودتر به سوريه بازگردد و بتوانيم كارهای بزرگی را انجام دهيم.

رئیس سازمان صداوسیما به امضای تفاهم نامه ميان سازمان صداوسيما و وزارت اطلاع رساني سوريه اشاره كرد و افزود: اين تفاهم نامه زمينه ساز همكاری های بزرگی در زمينه‌های فنی آموزشی و خبری خواهد بود.

نخست وزير سوريه نيز در اين ديدار با بيان اينكه فرصت را غنيمت می شمارم و از مردم و دولت ايران و به ويژه رهبری انقلاب آيت ا... خامنه‌ای تشكر می كنم گفت: ان شاءالله با كمك يكديگر و جانفشانی های ارتش سوريه و حمايت‌های دوستانمان در ايران تا چند ماه ديگر به پيروزی كامل خواهيم رسيد.

عماد خميس جنگ عليه سوريه از سوی تكفيری ها را شكست خورده دانست و تأكيد كرد: تاريخ ياد خواهد كرد بعضی از كشورهای منطقه با حمايت از تكفيری ها آن ها را وارد سوريه كردند تا اين كشور را تخريب كنند و افكار غلط را توسعه دهند.

نخست وزير سوريه افزود: به صراحت می گويم عربستان، قطر و تركيه از اين انديشه تكفيری حمايت می كردند.

عماد خميس با بيان اينكه به روابط با جمهوري اسلامي ايران افتخار می كنيم افزود: خون‌های ما در‌هم آميخته شده تا بتوانيم هدف بزرگمان را پيش ببريم.

نخست وزير سوريه خواهان گسترش روابط و همكاری های تهران دمشق شد و گفت : خوشحالم كه در جريان سفر شما به سوريه گام هایی جدی در همكاری های فرهنگی و رسانه ای صورت مي‌گيرد. بی شك رسانه و اطلاع‌رسانی يكی از محورهای اصلی در شكل‌گيری ساختار فرهنگی است.

عماد خميس هوشياری در برابر يورش وحشيانه فرهنگی با هدف تخريب انديشه و فرهنگ واقعی را از ضروريات امروز دانست و گفت: بايد در كنار يكديگر و با همكاری های مستحكم رسانه‌ای، خود را در مقابل اين تهاجم فرهنگی بيمه كنيم.

نخست وزير سوريه با استقبال از امضاء تفاهم نامه همكاری ميان صداوسيمای جمهوری اسلامی ايران و وزارت اطلاع رسانی سوريه گفت: اميدوارم با اين يادداشت تفاهم، همكاری گسترده ای در زمينه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی صورت گيرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
ديروز هم بود فرداهم خواهد بود
آخرین اخبار