تقویت موسسات طرف قرارداد و پرداخت بدهی آنان در مناطق محروم اولویت سازمان بیمه سلامت ایــران است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایـران در حاشیه آیین معارفه مدیرکل جدید بیمه سلامت استان در خرم آباد گفت: تلاش می‌شود بزودی مطالبات موسسات طرف قرارداد پرداخت تا در خدمات رسانی به بیمه شدگان وقفه‌ای حاصل شود.

خانم کشـاورزی با اعلام اینکه ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور از خدمات بیمه‌ای این سازمان بهره‌مند هستند افزود: این تعداد بیمه شده خدمات مورد نیاز را از ۴۲ موسسه طرف قرارداد دریافت می‌کنند.

معاون بیمه خدمات سلامتِ سازمان بیمه سلامت ایـران افزود: علاوه بر بیمه شدگان تحت پوشش، اخیرا با هماهنگی کمیساریای سفارت خانه ها، اتباع خارجی نیز زیر پوشش بیمـه قرار گرفته اند و با توافق وزارت بهـداشت و درمـان، حمایت‌های بیمه‌ای از این افراد به عمل خواهد آمد.

خانم کشـاورزی تشکیل پایگاه اطلاعاتیِ تمامی بیمه شدگان را از تکالیف برنامه ششم توسعه کشور در حوزه سلامت عنوان کرد و گفت: برای اجرای این برنامه، همه سازمان‌های بیمه گر باید بانک اطلاعاتی بیمه شدگان خود را در اختیار سازمان قرار دهند تا پس از تشکیل پایگاه اطلاعاتی، دریافت خدمات تمامی بیمه‌های یکسان محاسبه شود.

وی اجرای نظام ارجاع و پـزشک خانـواده در شهر‌ها و روستا‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت را از دیگر اقدامات عنوان کرد و افزود: با اجرای آزمایشی این طرح در استان‌های فـارس و مـازندران، راهکار‌های عملیاتی آن در سایر استان‌های کشور نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/د

پرداخت بدهی موسسات طرف قرارداد در مناطق محروم اولویت بیمه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.