با برگزاری مسابقات انتخابی ووشوی قهرمانی استان اردبیل در بخش بانوان، سانداکاران شهرستان اردبیل به عنوان قهرمانی رقابت‌ها دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هوشنگ افشار رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل با اشاره به برگزاری مسابقات ووشوی استان اردبیل در رده‌های سنی مختلف، اظهار کرد: روز گذشته با حضور 75 ووشوکار، رقابت‌های قهرمانی استان اردبیل در بخش بانوان برگزار شد و در پایان با معرفی نفرات برتر در بخش انفرادی و تیمی به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به سطح فنی بالای این دوره از مسابقات، افزود: برگزاری مسابقات مختلف در افزایش انگیزه و تجربه ورزشکاران تأثیر بسزایی خواهد داشت و هیأت ووشوی استان اردبیل برای دستیابی به این هدف، در طول سال برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل ادامه داد: مسابقات ووشوی انتخابی بانوان استان اردبیل در دو بخش تالو و ساندا برگزار شده و ورزشکاران در رده‌های سنی، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور یافته و در مقابل هم صف‌آرایی کردند.

افشار با اشاره به اینکه نتایج کسب شده ووشوکاران زن استان به مانند سایر مسابقات علاوه بر بخش انفرادی، در امتیاز تیمی نیز تأثیر داشت، ادامه داد: در بخش تیمی سانداکاران شهرستان اردبیل توانستند بالاتر از تیم‌های بیله‌سوار، گرمی، نمین و نیر عنوان قهرمانی مسابقات ووشوی انتخابی استان دست یابند.

وی به موفقیت اخیر کسب شده توسط یوسف صبری در مسابقات جهانی روسیه اشاره کرد و افزود: ووشوکاران استان اردبیل در مدت زمان اخیر در مسابقات مختلف ملی و باشگاهی خوش درخشیده و موفق به کسب عناوین مختلف قهرمانی شدند و جامعه ورزشی استان به برخورداری از چنین استعدادهایی افتخار می‌کند.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات انتخابی ووشوی قهرمانی استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.