پایان انتظار ۴۰ ساله مردم منطقه هزارجریب نکا با بهره‎برداری از طرح گازرسانی

روستائیان منطقه هزارجریب شرق مازندران پس از ۴۰ سال از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از  بهره‌برداری و  گازرسانی به ۶ روستای منطقه هزارجریب نکا خبر داد و گفت: بعد از چهار دهه انتظار و پیگیری‌ها و یکسال تلاش جهادی، مردم منطقه هزارجریب شرق مازندران، پنجشنبه هفته جاری با حضور مسوولان ارشد استانی و ملی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی افزود: خط انتقال گاز به این منطقه از خروجی ایستگاه حسین‌آباد به هزار جریب به طول ۱۰ هزار و ۴۰۰ متر تا رستمکلا با حجم ۲۰ اینچ و دو طرح در دو مرحله تا یعقوب محله به ترتیب ۱۹ و ۱۷ کیلومتر به حجم ۱۶ اینج انجام شده است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحله سوم این خط انتقال با حجم ۱۶ اینچ از یعقوب محله به طول چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع به اتمام رسیده است، افزود: با بهره‌برداری از خط انتقال گاز به این منطقه روستا‌های کنت بهشهر، یعقوب محله، درویش خلک، دوآب، بندبنی و خرم چماز نکا از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

شاعری گفت: برای گازرسانی به روستا‌های هزارجریب و اجرای خط اصلی انتقال گاز به این روستاها، تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا چند ماه آینده ۱۱ روستای دیگر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/آ

بهره‎برداری از گازرسانی به ۶ روستای منطقه هزارجریب نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.