بسیج اساتید دانشگاه پیام نور لرستان با انتشار بیانیه‌ای سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  بسیج اساتید، دانشگاه پیام نور لرستان با انتشار بیانیه‌ای سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا را به شرح ذیل محکوم کرد:

بسم‌الله القاصم الجبارین

هرچند در حافظه‌ تاریخی مردم انقلابی ایران، بارها تصویر مشت چدنی بیرون زده از دستکش مخملین سردمداران امپریالیسم جهانی ثبت شده است اما هرگز تا این حد ناشیانه این اخم مضحک در پس لبخند مصنوعی آنان درهم نیامیخته و موجب رسوایی آن‌ها و آبروریزی لابی سعودی - صهیونیستی نشده بود!

افکار عمومی جهان، به خوبی می‌دانند که سرنخ جنایاتی همچون ساخت و کاربرد سلاح‌های هسته‌ای، حمایت از تروریسم، کودتا برای بقای رژیم‌های دیکتاتوری، ثبات زدایی و تجزیه‌طلبی در منطقه پیش و بیش از هر جای دیگری، به سابقه‌ توحش زده‌ آمریکا برمی‌گردد.

اینکه تاجر تازه به دوران رسیده‌ای از حوالی "خلیج خوک‌ها" با جعل هر نامی به جای "خلیج‌فارس- محض خوشایند برخی دیکتاتورهای قبیله‌نشین منطقه - جنایات ارتکابی کارنامه‌ سیاه خود را به ملت ایران و نظام الهی جمهوری اسلامی نسبت دهد، رشته بافته‌ای است که سال‌هاست پنبه و پوسیده شده و دیگر کسی را نمی‌فریبد.

از این رو بسیج اساتید دانشگاه پیام نور لرستان، ضمن محکومیت این هرزه‌گویی‌ها، آمادگی خود را برای هرگونه ادای دین به مدافعان غیرتمندی که سال‌هاست گوش به فرمان ولایت، بخش وسیعی از کشور و حتی دنیای اسلام را - از حریم خلیج‌فارس تا حرم اهل‌بیت (ع) - در کنف حمایت خود حفظ کرده‌اند، اعلام می‌دارد.

بی‌تردید، همت عمومی برای عمل به توصیه‌های الهی امام راحل (ره) و مجاهدت بی‌وقفه برای برآورده کردن مطالبات و منویات ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله) روزهای روشن‌تری را برای مردم این سرزمین و امت اسلامی رقم خواهد زد.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور لرستان

انتهای پیام/د

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور لرستان سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.