مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: ۶۲۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد در شمال استان کرمان فعالیت دارند که در طول سال به صورت پیوسته برنامه های فرهنگی و هنری و دینی متعددی را اجرا می کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد ابدالی تکلو، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: به وجود ۲۳ هزار باب کانون فرهنگی هنری در کشور و هزار و ۱۰۰ کانون در استان کرمان اشاره کرد و گفت: از هزار کانونِ موجود در استان، ۶۲۰ کانون در شمال استان کرمان فعالیت دارند و در طول سال برنامه های مختلفی از جمله کنگره بین المللی پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله را برگزار کردند که تبدیل به یک برنامه ماندگار شد.
وی برگزاری جشنواره قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد با عنوان مدهامتان ، را از دیگر برنامه های شاخص کانون ها نام برد و افزود: مرحله استانی این جشنواره روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به میزبانی شهرستان انار و در محل امامزاده صالح این شهرستان برگزار می شود.
ابدالی تکلو با اشاره به اینکه ۶۴۰ نفر از استان در این مسابقات شرکت کردند که از این تعداد ۱۳۵ نفر برای حضور در مرحله استانی برگزیده شدند؛ تصریح کرد: منتخبین استانی این جشنواره به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان برگزاری کنگره بین المللی پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله، اردوی فرهنگی، زیارتی کتابداران کرمان به قم و تهران، جشنواره قرآنی مدهامتان و زیارت از بعید حضرت رسول صلی الله علیه وآله را از شاخص ترین فعالیت های یک سال گذشته کانون های مساجد کرمان ذکر کرد.
انتهای پیام/ی

فعالیت پیوسته کانون های فرهنگی مساجد در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.