محموله کالای قاچاق به دست پلیس رسید

محموله قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی شهرستان شوش متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پليس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی استان با کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی کانتینر مظنون به حمل بار قاچاق را که از خرمشهر عازم تهران بوده متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از بار این کانتینر 33 هزار و 932 ثوب انواع پوشاک والبسه، 15هزار عدد ذره بین عینک و تعداد زیادی وسایل آشپزخانه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط گردید.

سردار عباس زاده اذعان داشت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بيان اينکه عملکرد قاچاقچيان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، تصریح کرد: تلاش پليس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان به قوت خود ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

محموله کالای قاچاق در شوش متوقف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.