آتش به جان منزل مسکونی در اصفهان

حریق نیمه شب منزل مسکونی با تلاش اتش نشانان به طور کامل اطفاء شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بامداد امروز با اعلام حادثه آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان زینبیه به سامانه ۱۲۵, ستاد فرماندهی اکیپ های عملیاتی ایستگاه های همجوار ۱۹و ۷ به همراه افسر کشیک وقت، با خودروهای تخصصی مربوطه و همچنین با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی عوامل اورژانس، برق، انتظامی را به محل حادثه اعزام کرد.

محمد شریعتی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع جریان برق و گاز از دو جبهه وارد عمل شدند که گروهی به طور مستقیم جهت نجات مصدومین و گرفتار شده های احتمالی و گروه دوم از طریق منزل همجوار جهت اطفاء و جلوگیری از گسترش آن وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در کمتر از ۳ دقیقه خود را به محل حادثه رساندند گفت: آتش نشانان حریق را در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش کردند و همچنین ناجیان آتش نشان در زمان پاک سازی محل حریق چندین سیلندر را ازمحل حادثه به خارج انتقال دادند که انفجار آن ها در زمان حریق می توانست فاجعه ای جبران ناپذیر ببار آورد.

شریعتی ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تحت بررسی است و نیروهای عملیاتی مالک منزل مسکونی را که دچار سوختگی سطحی شده بود برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

انتهای پیام/م 

 

آتش سوزی منزل مسکونی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.