موکب اتباع خارجی با حضور شیعیان و برادران اهل سنت از ساکن استان سمنان در اربعین ایجاد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید امیر علوی مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان در نشست هماهنگی راه اندازی ستاد اسکان موقت و پذیرایی زائران اربعین سرخه با بیان اینکه موکب اتباع خارجی با حضور شیعیان و برادران اهل سنت از ساکن استان سمنان در اربعین ایجاد می شود گفت : امکان پذیرایی از ۵۰۰ نفر به صورت سه وعده غذای گرم در این موکب پیش بینی شده که تاریخ افتتاح آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

وی افزود: ایستگاه صلواتی با حضور مهاجران و اتباع خارجی نیز در ایام اربعین در نزدیکی پلیس راه سرخه با همکاری اتباع خارجی برپا خواهد شد تا به زائران حسینی خدماتی مانند چای، آب شرب و ... به صورت ۲۴ ساعته ارائه شود.

 

مدیرکل اتباع خارجی استانداری سمنان گفت: ایجاد موکب و ایستگاه صلواتی کیلومترها قبل از نوار مرزی و در محدوده استان سمنان پدیده بسیار مهم برای خدمات دهی به زائران حسینی توسط شیعیان و مسلمانان افغانستانی مقیم استان سمنان است که برای اولین بار در سطح استان و حتی منطقه صورت می پذیرد که امیدواریم با این حرکت به منویات مقام معظم رهبری در خصوص خدمات دهی و تکریم زائران در خاک ایران جامعه عمل بپوشاند.

 

انتهای پیام / ه

 

جزئیات ایجاد موکب اتباع خارجی استان سمنان ویژه اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.