دبیر ستاد اربعین استان سمنان؛

خدمات رسانی موکب‌داران سمنانی به 25 هزار زائر اربعین

طبق ابلاغ وزارت کشور مسؤولیت ساماندهی و اسکان 20 هزار زائر در کربلا و نجف و پنج هزار نفر در مرز مهران بر عهده موکب‌داران سمنانی گذاشته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنانحسن اسلامی‌راد دبیر ستاد اربعین استان سمنان اظهارداشت: طبق ابلاغ وزارت کشور، مسؤولیت ساماندهی و اسکان 20 هزار زائر در کربلا و نجف و پنج هزار نفر در مرز مهران بر عهده موکب‌داران سمنانی گذاشته شده است.


وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده‌شده از سوی وزارت کشور برای ساماندهی زائران اربعین افزود: وظایفی از سوی ستاد مرکزی اربعین به استان‌ها ابلاغ‌شده است که بر اساس همین تقسیم‌بندی‌ها، سهمیه شهرستان‌ها مشخص و به فرمانداران ابلاغ شد.


اسلامی راد با تاکید بر تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای عدم خروج زائران به‌صورت غیرقانونی تصریح کرد: هیچ زائری نمی‌تواند به‌صورت غیرقانونی از مرز خارج شود و در این صورت با مشکل مواجه خواهد شد.

محمدرضا خباز استاندار سمنان با اشاره به اهمیت وظایف فرمانداران شهرستان ها گفت: فرمانداران باید هرچه سریع تر عملکرد های خود را به صورت کامل در راستای بهبود برگزاری مراسم اربعین به استانداری ابلاغ کنند.


وی در این جلسه افزود: یکی از مهمترین آسیب های موجود در مراسم اربعین آسیب های فرهنگی است که امسال هر شهرستان یک موکب فرهنگی را برای جلوگیری از ناهنجاری به همراه دارد.


انتهای پیام/ م


موکب‌داران سمنانی به 25 هزار زائر اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.