باحضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور ؛

مجمع عادی سالیانه هیات تنیس روی میز استان برگزار شد

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت:به سبب وجود ظرفیت‌های بسیار مناسب درسیستان و بلوچستان حمایت از رشته ورزشی تنیس روی میز استان در دستور کار قرار دارد و در تلاشیم که این ورزش را توسعه دهیم

مجمع عادی سالیانه هیات تنیس روی میز استان برگزار شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور  در جلسه  هیات تنیس روی میز استان افزود: این استان به سبب موقعیت جغرافیایی و دور بودن از مرکز همچنین به علت محدودیت‌ها از نظر ورزشی هزینه بردار است و امیدواریم با همکاری فدراسیون و حمایت از ورزش تنیس روی میز این مشکلات رفع شود و سیستان و بلچستان به جایگاه شایسته خود برسد.

ثوری مدیرکل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان نیز گفت:خوشبختانه تعامل خوبی بین هیات تنیس روی میز استان با فدراسیون انجام گرفته و از جمله توافقات انجام شده اختصاص بودجه ۷ میلیون تومانی، اختصاص امکانات سخت افزاری و میز‌های استاندارد به شهرستان‌های فعال و از همه مهمتر برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی استان سیستان و بلوچستان است.

اذرنگ رئیس هیات تنیس روی میز استان  نیز دراین جلسه گفت:در حال حاضر تعداد ورزشکاران سازمان یافته تنیس روی میز در استان ۳۰۰ نفر است که ۸۰ نفر بانوان و ۲۲۰ نفر مردان هستند .

وی افزود: با توجه به دوری استان از مرکز کشور و پراکنگی شهر‌های استان حضور در رقابت‌های کشوری و برگزاری مسابقات استانی کار سختی است، اما با این حال در چندین مرحله اعزام صورت گرفته و نتایج خوبی به دست امده است.

اذرنگ با اشاره به عملکرد خوب هیات تنیس استان گفت:شهر‌های زاهدان زابل سراوان و ایرانشهر بهترین عملکرد در تنیس روی میز را دارا هستند و شهرستان‌های چابهار و خاش ضعیف عمل کرده اند.

انتهای پیام/ع

سفر رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور به زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار