رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

نظام ولایی باید از مواضع رهبری و امام فاصله نگیرد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نظامی که در سایه ولایت فقیه است باید به لحاظ سیاسی از مواضع فکری امام(ره) و رهبر انقلاب فاصله نگیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام ابوتراب بهرامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا امروز چهارشنبه در همایش سالیانه روسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاه های نیروی انتظامی استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت برگزار شد، احساس تکلیف را از مهم ترین ویژگی های نیروی پلیس برشمرد و گفت: اگر نیروی پلیس مجاهدت و از خودگذشتگی داشته باشد آنوقت می تواند به سطح پلیس مسلمان برسد.

وی با اشاره به جمع آوری جزوه منشور پلیس اظهار داشت: این یک جزوه بسیار مفید است که اگر توسط نیروهای پلیس عملیاتی شود پلیس ما پلیس سرفراز جمهوری اسلامی خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به بیان ویژگی های اخلاقی و فردی نیروهای پلیس پرداخت و اظهار داشت: نظامی که در سایه ولی فقیه است باید نسبت به اندیشه های امام(ره) التزام عملی داشته باشد و به لحاظ سیاسی از مواضع فکری امام و رهبر انقلاب فاصله نگیرند.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی همواره همه نیروی های نظامی و انتظامی، حوزه های علمیه و مسئولین و مردم جامعه را به حفظ ۲ عنصر روحیه جهادی و انقلابی سفارش می کند لذا باید در این راستا حرکت کنیم.

وی گفت: امروز ما با انسان هایی بی منطق همچون ترامپ ‌مواجه هستیم که در سخنرانی اخیر خود نسبت به ایران ناسزاهایی را عنوان کرد که بیشتر در شان خودش بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان از دفاع مقدس به عنوان یک‌ معدن طلا یاد کرد و گفت: از این معدن روحیه جهادی و انقلابی استخراج می شود، لذا باید از این معدن طلا به خوبی در زمینه فرهنگ سازی استفاده کنیم و همواره در جهت حفظ آن کوشا باشیم.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.