مدیرکل ورزش و جوانان کردستان؛

اهمیت ورزش و تربیت بدنی در غنای فرهنگی جامعه

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت:ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد.

 وی با بیان اینکه ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است، افزود:باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و اقشارمختلف جامعه، قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد:بی شک امروز مسئولیتی سنگین و خطیر متوجه جامعه ورزش جوانان است و تنها با تلاش و همت بالا می توان با از پیش روی برداشتن مسائل و مشکلات به سوی اهداف توسعه ورزش حرکت کرد.

جولائی درپایان گفت:برای اعتلای نام زیبا و پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های بین المللی، المپیک، جهانی و آسیایی با استعانت از درگاه حضرت حق با برنامه ریزی، تدبیر، تلاش و همّت بلند گام برداریم تا در کنار جامعه ای سالم و با نشاط، گنجینه ای از قهرمانان و پهلوانان غیور و با ایمان کردستانی در ورزش کشور داشته باشیم.

گفتنی است؛26 مهرماه تا دوم آبان در سراسر کشور به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به مناسبت هفته تربیت بدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار