رونمایی از مجموعه هشت جلدی «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی»

از مجموعه هشت جلدی «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» امروز در کتابکده کودک فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر رونمایی شد.

رونمایی از مجموعه هشت جلدی «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر فرانسوی و مسلمان مجموعه هشت جلدی «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» گفت: متولد فرانسه هستم و 33 سال پیش، بعد از گرایش به دین اسلام، با همسرم که یک ایرانی است، ازدواج کردم و راهی این کشور شدم.

وی در خصوص سابقه داستان‌نویسی خود برای کودکان افزود: از کودکی عاشق کتاب خواندن بودم، پس از تولد اولین فرزندم، نوشتن برای کودکان را شروع کردم؛ دوست داشتم لذت‌های کودکی‌ام را از مطالعه و کتاب خواندن به کودکان نسل جدید هم منتقل کنم و معتقدم باید کودکان را از همین سن کودکی به نوشتن تشویق کرد.

ژوبرت که تصویرگری کتاب‌های خودش را هم انجام می‌دهد، گفت: از کودکی عاشق نقاشی بودم و آن را دنبال کردم؛ برخی کودکان کمی بزرگتر که می‌شوند، نقاشی را رها می‌کنند اما من آن را ادامه دادم و اکنون تصویرگری کتاب‌هایم را خودم انجام می‌دهم.

این نویسنده فرانسوی در بخشی از مراسم به سؤال یکی از کودکان مبنی بر دلیل گرایش خود به دین اسلام، افزود: در یک خانواده مسیحی بزرگ شدم و از همان کودکی به مراسم دینی علاقه خاصی داشتم؛ کمی که بزرگتر شدم، سؤالات زیادی درباره مسائل مختلف در ذهنم ایجاد می‌شد که دین مسیحیت برای آن‌ها پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای نداشت و به همین دلیل به اسلام روی آوردم و مسلمان شدم.

انتهای پیام// م.م

رونمایی از کتاب جدید در به نشر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار