« غیرت انقلابی» شعار روز 13 آبان جاری

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت:  راهپیمایی امسال یوم‌الله ۱۳ آبان با شعار«غیرت انقلابی» برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ مطلب نوری معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه که در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد، گفت: راهپیمایی امسال یوم‌الله ۱۳ آبان که با شعار«غیرت انقلابی» عنوان شده است، امیدواریم همه ما مبلغ و سفیران خوبی در اجرای برنامه‌های هرچه باشکوه‌تر در این روز مهم باشیم.

وی در ادامه، به یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عزم همیشه استوار خود در سطح منطقه و  بین‌الملل همچنان تاثیرگذار است.

معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: در راستای فرهنگ‌سازی برای هر چه منسجم برگزار کردن راهپیمایی ۱۳ آبان ماه سال جاری ضرورت دارد، ائمه جمعه و جماعات در خطبه‌های نماز جمعه مردم را به مشارکت گسترده در این روز مهم فرا خوانند.

نوری با بیان اینکه همه ما مدیون انقلاب هستیم، بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم دانش آموزان شهید ایام ۱۳ آبان سال ۵۷، به دست رژیم منحوس پهلوی و آگاهی این قشر آینده‌ساز، در این روز با حضور در خیابان‌های سطح شهر دین خود را به نظام و انقلاب ادا کنیم.

انتهای پیام/ د م

ضرورت فراخوانی مردم به راهپیمایی توسط ائمه جمعه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.