کارشناس مذهبی گفت: بیانات معصومین(ع) فقط جنبه دنیوی ندارد بلکه راهگشای دنیا و آخرت است و انسان با تأسی به کلمات معصومین آباد خواهد شد و به آن آسایش و آرامش حقیقی دست پیدا می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی  دیشب در جمع عزاداران روستای بوستان شهرستان فلاورجان اظهار داشت: ممتازترین نعمت خداوند عقل است و عقل انسان را به‌ سوی ایمان و بندگی سوق می‌دهد و هر آن چیزی که ما را به سمت خروج از عبودیت سوق می‌دهد جهل است، مؤمن کسی است که در انجام واجبات الهی و اجتناب از نواهی کوتاهی نمی‌کند و کاملاً این موضوع واضح است.

وی با یادآوری برنامه‌ای از امام حسین (ع) افزود :برای این‌که دنیای آدمی آباد شود و آخرت هم تضمین شود شروطی دارد، اول این‌که به واجبات الهی عمل کند تا جزو پرهیزکارترین مردم شود، در ادامه راضی به آن چیزی که خداوند به او عطا کند باشد و در آخر از حرام‌های الهی خود را باز دارد تا پارساترین مردم و متقی‌ترین مردم شود.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: بیانات معصومین(ع) فقط جنبه دنیوی ندارد بلکه راهگشای دنیا و آخرت است و انسان با تأسی به کلمات معصومین آباد خواهد شد و به آن آسایش و آرامش حقیقی دست پیدا می‌کند.

وی در پایان  یادآور شد: امام حسین(ع) سرّ الله است، باید به اسراری که در وجود مقدس امام حسین(ع) هست، آگاه شویم؛ در همین راستا است که پیامبر اکرم(ص) ما را به معرفت داشتن نسبت به حسین بن علی(ع) سفارش کرده است.

 

انتهای پیام/م

 

بیانات معصومین(ع) فقط جنبه دنیوی ندارد بلکه راهگشای دنیا و آخرت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.