فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اروپا در برجام صداقت و استقلال خود را نشان دهد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: برجام قراردادی بین‌المللی است و اروپایی‌ها آن را امضا کرده‌اند امروز باید صداقت و استقلال خود را نشان دهند.

اروپا در برجام صداقت و استقلال خود را نشان دهد/ایستادگی در برابر استکبار به عقب راندن او منجر می‌شودلطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان، اظهار کرد: رهبری به عنوان دیده‌بان انقلاب اسلامی چارچوبی را که باید در آن حرکت کنیم، مشخص کردند.

وی ادامه داد: ما باید محکم در برابر استکبار جهانی بایستیم و از حقوق ملت ایران دفاع کنیم. برجام قراردادی بین‌المللی است که اروپایی‌ها آن را امضا کرده‌اند، امروز باید صداقت و استقلال خود را نشان بدهند.

فروزنده تأکید کرد: اروپایی‌ها در جریان برجام باید نشان دهند که مستعمره آمریکا نیستند و این امتحان بزرگ آنان است. اگر امریکا کوچکترین قدمی بر خلاف برجام بردارد ما حق مسلم خودمان می‌دانیم که افزون بر رسوا کردن آمریکا در جهان، از حقوق بین‌المللی‌مان با اقدامات مشخص اجرایی، دفاع کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر در مقابل استکبار محکم بایستیم او عقب‌نشینی می‌کند، گفت: سپاه پاسداران نیرویی ارزشی و متدین است و در مقاطع مختلف دشمن را ناامید کرده است.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها نقشه‌های شومی در ذهن داشتند و می‌خواستند با داعش آن را اجرایی کنند؛ اما سپاه با ایستادگی مقابل استکبار، نقشه‌های آنان را خنثی کرد.

انتهای پیام/

ایستادگی در برابر استکبار به عقب راندن او منجر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار