رئیس اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: هدف از این خانه‌ها رونق ورزش در روستا‌های محروم است و با توجه به اعتبارات نمی‌شود سالن‌چند‌منظوره و استخر در یک روستای چند صد نفری احداث کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد سلطان‌حسینی در حاشیه افتتاح خانه‌های روستایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته تربیت بدنی را به همه مربیان، داوران، ورزشکاران و فعالان در این حوزه تبریک می‌گویم؛ امروز در روستای سیان یکی از 19 خانه روستایی در دستور کار در کنار سایر پروژه‌های عمرانی مانند سالن‌های چند‌منظوره و استخر به مناسبت این هفته افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های خانه‌های روستایی در سالن‌های امام‌زادگان، حمام‌ها و مدارس قدیمی که به همت دهیاری‌ها تجهیز می‌شود انجام می‌شود تا مردم تفریح خوبی را در این مجموعه‌ها داشته باشند.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان اصفهان افزود: امروز به همراه رئیس هیأت روستایی و بازی‌های بومی و محلی در شهرستان‌های مبارکه و شهرضا افتتاح می‌شود و در فلاورجان، کاشان و فریدونشهر چندین سالن دیگر داریم که تا پایان هفته افتتاح می‌شود.

سلطان‌حسینی تصریح کرد: هدف از این خانه‌ها رونق ورزش در روستا‌های محروم است و با توجه به اعتبارات نمی‌شود سالن‌چند‌منظوره و استخر در یک روستای چند صد نفری احداث کرد اما با این کار می‌توان نیاز‌های آقایان و بانوان را به نوعی مرتفع کرد؛ بیش از 150 خانه روستایی در سراسر استان تجهیز شده و امیدروار هستیم بتوانیم تمام روستا‌های استان اصفهان را تجهیز کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح خانه‌های روستایی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار