اتفاق عجیب در لیگ برتر

سندروم تساوی یک بر یک برای شاگردان دایی

نیمی از دیدارهای سایپا در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ پانزدهم با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده است.

سندروم تساوی یک بر یک برای شاگردان داییبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران درحالی در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز(پنج شنبه) به مصاف فولاد خوزستان رفت که باوجود ۱۰ نفره شدن حریف نتوانست از این فرصت استفاده کند و در پایان با نتیجه یک بر یک مقابل فولاد متوقف شد.

جالب اینجاست نیمی از بازی های سایپا در فصل اخیر با همین نتیجه به پایان رسیده است و شاگردان علی دایی پس از برتری یک بر صفر مقابل استقلال در هفته چهارم دیگر رنگ پیروزی را ندیده اند.

نارنجی پوشان پایتخت که در هفته اول لیگ در اصفهان موفق شدند سپاهان را با نتیجه یک بر یک متوقف کنند، در چهار بازی اخیرشان هم این نتیجه را تکرار کرده اند. آنها از این چهار دیدار که مقابل پارس جنوبی جم، ذوب آهن، سپیدرود و فولاد برگزار کرده اند، به یک امتیاز بازی ها بسنده کرده و با این تساوی ها به میانه جدول تنزل کرده اند. 

سایپا مقابل پارس جنوبی جم و سپیدرود علی رغم برتری و کسب نتیجه در ثانیه های پایانی با دریافت گل، 3 امتیاز خانگی را با یک امتیاز تعویض کرد. البته بازیکنان این تیم برابر ذوب آهن و فولاد بازی عقب افتاده را به تساوی رساندند.

تا پایان هفته دهم 13 گل وارد دروازه سایپا شده است و شاگردان دایی 9 گل را در 30 دقیقه پایانی بازی ها دریافت کرده اند که شهریار باید فکری اساسی برای معضل تیمش بکند. ضمن اینکه آنها تنها در دیدار مقابل استقلال تهران موفق به ثبت کلین شیت شده اند و در 9 دیدار دیگری که به میدان رفته اند، دروازه شان باز شده است.

البته اشتباهات داوری در دیدارهایی مانند پارس جنوبی و فولاد به ضرر سایپا تمام شد درغیر این صورت آن تاکنون به جای سه پیروزی، پنج برد در کارنامه این تیم ثبت شده بود.

سایپا در هفته یازدهم باید به مصاف پرسپولیس بروند.

انتهای پیام/

سریال تساوی های یک بر یک سایپا به قسمت پنجم‌رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار