معافیت دانشجویان دانشگاه آزاد متقاضی شرکت در اربعین از پرداخت هزینه بررسی مدارک

با اعلام معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان مشمول این دانشگاه که متقاضی شرکت در مراسم اربعین سالار شهیدان هستند از پرداخت هزینه بررسی مدارک معاف شدند.

معافیت دانشجویان دانشگاه آزاد متقاضی شرکت در اربعین از پرداخت هزینه بررسی مدارکبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اعلام معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان مشمول این دانشگاه که متقاضی شرکت در مراسم اربعین سالار شهیدان هستند از پرداخت هزینه بررسی مدارک معاف شدند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای به روسای واحدهای این دانشگاه اعلام کرد: طبق بخشنامه شماره 11/794 آن‌دسته از دانشجویان مشمول وظیفه عمومی که متقاضی خروج موقت از کشور هستند بایستی مبلغ 100 هزار ریال جهت بررسی و ارزیابی مدارک خود پرداخت کنند که به منظور فراهم کردن تسهیلات رفاهی برای آن دسته از دانشجویانی که قصد شرکت در مراسم اربعین ستالار شهیدان امام حسین(ع) را دارند از پرداخت هزینه مذکور معاف هستند.

لازم به ذکر است پیشنهاد لغو پرداخت هزینه بررسی مدارک دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم اربعین قبلا توسط بسیج دانشجویی ارائه شده بود.

انتهای پیام/

لغو پرداخت هزینه بررسی مدارک دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار