مرگ بر آمریکا ، نفرین شیطان بزرگ

امام جمعه موقت تبریز گفت : شعار مرگ بر آمریکا هرگز در دنیا فراموش نمی‌شود و نفرین بر شیطان بزرگ همیشه ورد زبان ایرانیان خواهد بود.

مرگ بر آمریکا ، نفرین شیطان بزرگبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت‌الاسلام علی حاجی‌ زاده امام جمعه موقت تبریز ،در خطبه‌ های نمازجمعه این هفته تبریز افزود : مرگ بر آمریکا ، نفرین شیطان بزرگان که در عمل در مقابل جمهوری اسلامی ایران شکست خورده اند با حرف جبران کنند چرا که این دولت مستکبر هرگز از اهداف شیطانی خود دست برنمی‌ دارد و برای همین هم شعار مرگ بر آمریکا هرگز در دنیا فراموش نمی‌شود.


وی به اراجیف 20 دقیقه‌ای اخیر ترامپ درباره ایران اشاره کرد و گفت : در طول سخنرانی رئیس جمهور آمریکا جز صحبت‌های زشت و ناپسند چیزی از زبانش در نیامد.


امام جمعه موقت تبریزبا بیان اینکه سخنان ترامپ واکنش به شکست‌های آمریکا در برابر ایران بود تصریح کرد : آمریکا وقتی دید که عراق و سوریه که توسط فتنه داعش در حال نابودی بود به همت ایران نجات یافته است به توهین و بدعهدی روی آورده است.


خطیب موقت نماز جمعه تبریز افزود: طبق اخبار موثق ۳۰۰ نفر از اعضای داعش در خاک سوریه بوده و فقط یک بیمارستان و دانشگاه در دست آنها باقی مانده بود که دیروز همان بیمارستان و دانشگاه نیز آزاد شد و این نتیجه کار مشاوره نظامی ایران بود.


حجت الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله پیروزی لبنان را مرهون رهبری امام خامنه ای و مشاوره نظامی ایران می‌داند ادامه داد : ایران از مردم مظلوم یمن هم حمایت می کند تا آمریکا و متحدانش شکست دیگری را در منطقه تجربه کنند.


وی تصریح کرد : برجام برای آمریکا یک بهانه است و موضوع اصلی عصبانیت آمریکا از شکست در عراق، سوریه، یمن است و همچنین آخرین شکست نیز در هدف جدا کردن کرکوک از عراق بود که می‌خواست اسرائیل جدید تشکیل دهد ولی باز هم از ایران شکست خورد.


امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اهانت سران کاخ سفید به سپاه گفت : آمریکا با بی‌حیایی تمام می‌گوید که سپاه حامی تروریست است در حالی تک تک ایرانیان و همه مسئولان کشور با صراحت اعلام می‌کنند که سپاه در قلب تک تک ما جای دارد.


حجت‌الاسلام حاجی‌زاده ادامه داد: ترامپ با پررویی تمام نام خلیج فارس را عوض کرد و با اسامی مجعول نام برد در حالی که نمی‌داند ما هیچ‌ گاه اجازه غصب یک وجب از آب و خاک میهنمان را به هیچ دشمنی نخواهیم داد.


وی با اشاره به اینکه رفتار یزید در دشنام دادن به امام حسین(علیه السلام ) و پدر بزرگوار ایشان مشابه رفتار رئیس جمهور آمریکا است گفت: ترامپ نیز از زمانی که سر کار آمده جز نفرت با خود چیزی نیاورده است که مصداق آن در سخنان اخیر وی بر همگان ثابت شد که جز دشنام، ناسزا و دروغ چیزی نگفت.

انتهای پیام/خ

ترامپ با پررویی تمام نام خلیج فارس را عوض کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.