استقبال از بانوی مدال آور مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا

مراسم استقبال از آرزو حکیمی دارنده چهار مدال آسیایی مسابقات قایقرانی آب های آرام چین برگزار شد.

استقبال از بانوی مدال آور مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رقابت های قایقرانی آب های آرام قهرمانی آسیا 23 تا 26 مهرماه جاری در شهر شانگهای چین برگزار شد.

آرزو حکیمی قایقران همدانی در این رقابتها به چهار نشان قهرمانی شامل یک طلا، یک نقره و دو برنز دست یافت.

این قایقران در کایاک چهار نفره ٢٠٠ متر بانوان بزرگسالان آسیا مدال برنز کسب کرد و در ماده 200 متر 2 نفره به نشان طلا رسید.

همچنین در کایاک یک نفره ٢٠٠ متر بانوان بزرگسالان با اختلاف هزارم ثانیه صاحب مدال نقره شد و در در کایاک چهارنفره 1000 متربرنز گرفت.

ظهر امروز مراسم استقبال از این ورزشکار استان با حضور تعالی فرماندار همدان و مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از اهالی قایقرانی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم با تقدیر از تلاش های آرزو حکیمی برای موفقیت در این رقابتها گفت: خوشبختانه بانوان همدانی در ورزش کشور سرآمد هستند و مقام های خوبی را برای کشور به ارمغان آورده اند.

منعم افزود: در هفته گذشته قایقرانان همدانی در مسابقات آسیایی صاحب مدال رنگارنگ شدند که نشان توانمندی های قایقرانی همدان در کشور دارد.

وی افزود: امسال سال پربار و خوبی برای ورزش قهرمانی استان بوده است و طی هفت ماهه امسال ورزشکار همدانی در مسابقات فراملی موفق به کسب 70 مدال در 16 رشته ورزشی شده اند.

انتهای پیام/ ش

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.