رئیس هیأت ووشو استان اصفهان مطرح کرد:

قول برگزاری لیگ استانی ووشو را از ابتدای دوره مسؤولیتم داده بودم

رئیس هیأت ووشو استان اصفهان گفت:قول برگزاری لیگ استانی ووشو را از ابتدای دوره مسؤولیتم داده بودم و امسال توانستیم این مسابقات را برای نخستین‌بار برگزار کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن روناسی اظهار کرد: قول برگزاری لیگ استانی ووشو را از ابتدای دوره مسؤولیتم داده بودم و امسال توانستیم این مسابقات را برای نخستین‌بار برگزار کنیم.

وی افزود: این پیکارها طی ده هفته و با حضور 6 تیم از باشگاه‌ها و هیأت‌های ورزشی در دو بخش تالو و ساندا به انجام رسید.

رئیس هیأت ووشو استان اصفهان بیان داشت: در پایان این مسابقات، تیم دالاهو اسپرت فلاورجان با 30 امتیاز قهرمان شد؛ تیم باشگاه مقاومت بسیج با 24 امتیاز در رده دوم جای گرفت و تیم دالاهو اسپرت با 18 امتیاز به رتبه سوم رسید.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه لیگ استانی ووشو یادآور شد: این یادواره به نام شهدای مدافع حرم، نام‌گذاری شده و در مراسم اختتامیه نیز از خانواده شهدای مدافع جواد محمدی و محسن حججی، با اهدای لوح یادبودی تقدیر شد که اقدامی در راستای فعالیت‌های فرهنگی هیأت محسوب می‌شود.

روناسی با اشاره به حضور مسؤولان ورزشی استان، سازمان بسیج ورزشکاران و ناحیه مقاومت بسیج در مراسم اختتامیه لیگ استانی ووشو تصریح کرد: در این مراسم همچنین از افتخارآفرینان هیأت ووشوی استان در سال گذشته با اهدای هدایایی تقدیر شد.

وی با موفق ارزیابی کردن این لیگ، از ادامه آن در سال‌های آینده خبر داد و گفت: ووشوکاران استان باید به‌زودی در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کنند و شرکت در لیگ استانی، میدان آماده‌سازی خوبی برای آن‌ها به شمار می‌آید.

 

انتهای پیام/م

 

تجربه موفق لیگ استانی ووشو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار