مسعود نکوئی آهنگساز کرمانی در رقابت های بین المللی آهنگسازی کرال تنها با یک رای اختلاف با رتبه سوم در جایگاه چهارم قرار گرفت افتخاری دیگر در موسیقی و عرصه بین المللی به دست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  این رقابت ها که در کشور ایتالیا برگزار شد در مرحله پایانی 10آهنگساز برتر راه یا فته به مرحله نهایی کشورایتالیا، آمریکا، ایران، استرالیا ، ژاپن ، نیوزلند، پرتغال ، اندونزی ، کانادا و انگلستان با هم به رقابت پرداختند و مسعود نکوئی تنها شرکت کننده از ایران تنها با یک رای اختلاف با رتبه سوم در جایگاه چهارم قرار گرفت افتخاری دیگر در موسیقی و عرصه بین المللی به دست آورد.
این آهنگ ساز کرمانی با ارائه پارتیتور آهنگ های کرال ، آکاپلا، پلی فنیک ، خدای ناخدا، همای رحمت و یوسف گمگشته در این رقابت ها شرکت کرد و پارتیتور خدای ناخدا از دید داوران شایسته رتبه دوم و پارتیتور همای رحمت شایسته رتبه سوم شناخته شد اما در مجموع سه پارتیتور در جایگاه چهارم قرار گرفت.
مسعود نکوئی تاکنون بیش از 200 آهنگ به شیوه های کرال و ارکسترال تصنیف کرده که عمده آن در خصوص احیای فرهنگ شفاهی و در حال فراموشی این مرزو بوم است و سالهاست که رهبری و هدایت گروه های موسیقی کرال و ارکسترال را به انجام رسانده و هم اکنون 8 گروه موسیقی را برای خدمت به فرهنگ این مرزو بوم سازماندهی و هدایت می کند.
گفتنی است: این رقابت ها با حضور بیش از 86کشور از دنیا و هر کشور با 3 و یا 4 آهنگساز خود شرکت کرده بودند که مسعود نکوئی تنها نماینده ایران در این رقابت ها بود.
انتهای پیام/ی

افتخاری دیگر در عرصه موسیقی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار