لیگ برتر بسکتبال ؛

یس آل گرگان به دنبال نخستین برد/ شاگردان شاهین طبع در صدد حفظ صدرنشینی

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری ۴ دیدار در هفته سوم پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود و تیم های مختلف به مصاف یکدیگر می روند. برنامه بازی های این هفته به شرح زیر است :

دوشنبه 8 آبان

نیروی زمینی تهران - یس آل گرگان

شهرداری تبریز - نفت آبادان

پتروشیمی بندر امام - پدافند رعد خوزستان

شهرداری گرگان - دانشگاه آزاد

///دوشنبه صبح کار شود ///یس آل گرگان به دنبال نخستین برد / شاگردان شاهین طبع به دنبال سومین پیروزی

رقابت های لیگ برتر بسکتبال در هفته سوم با رقابت تیم های نیروی زمینی و یس آل گرگان پیگیری می شود . تیم بسکتبال نیروی زمینی در نخستین بازی خود در هفته دوم به مصاف تیم مهرام رفت و در پایان یک بازی نسبتا جنجالی به برتری رسید تا لیگ را با برد آغاز کند. آن ها در این هفته دومین بازی خود را انجام می دهند و به مصاف تیم یس آل گرگان می روند. نماینده گرگان در 2 بازی گذشته خود شکست خورده است و بدون پیروزی وارد هفته سوم این رقابت ها می شود.

در دیگر دیدار این هفته شهرداری تبریز میزبان نفت آبادان است. تیم شهرداری در دو بازی گذشته خود به یک برد و یک شکست دست یافته است و از شرایط خوبی برخوردار هستند آن ها در این هفته میزبانی نفت آبادانی هستند که شرایط مشابهی با آن ها دارد. برنده این دیدار می تواند در پایان هفته سوم صعود را تجربه کند.

سومین دیدار این هفته هم به میزبانی پتروشیمی بندر امام برگزار می شود. شاگردان مهران شاهین طبع تنها تیمی هستند که در هر دو بازی گذشته خود به پیروزی رسیده اند و شرایط خوبی دارند. آن ها در این هفته میزبان رعد پدافند خوزستان هستند. نماینده خوزستان از دو بازی گذشته خود به یک برد و یک باخت رسیده است و شرایط خوبی در جدول رده بندی دارد.

آخرین دیدار این هفته هم میان تیم های شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد در گرگان برگزار می شود. شاگردان فرزاد کوهیان تنها یک بازی انجام داده اند و موفق شده اند در آن به برتری برسند. آن ها در این هفته و در شهر گرگان دومین بازی خود را انجام می دهند. شهرداری گرگان اما در دو بازی گذشته خود به بردی دست نیافته است و از شرایط خوبی در جدول رده بندی سود نمی برد.

تیم بسکتبال مهرام در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است. رقابت های هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور 4 آبان برگزار می شود.

جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر تا پایان هفته دوم به شرح زیر است:

 ///دوشنبه صبح کار شود ///یس آل گرگان به دنبال نخستین برد / شاگردان شاهین طبع به دنبال سومین پیروزی

انتهای پیام /

پیش بازی مسابقات بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار