استفاده از زمین‌های موقوفه برای اشتغال مددجویان

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد و اداره اوقاف و امورخیریه استان با امضای تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد اشتغال مددجویان و نیازمندان سرمایه‌گذاری مشترک انجام می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی مدیرکل کمیته امداد استان گفت: باسرمایه‌گذاری مشترک در زمین‌های وقفی کمیته امداد و اوقاف و امور خیریه استان می‌توان برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت اشتغال ایجاد کرد.

فرید محبی با تاکید بر حفظ زمین‌های وقفی افزود: یکی از مفاد این تفاهم نامه توانمندسازی مددجویان و کمک به نیازمندان با استفاده از ظرفیت‌هایی است که کمیته امداد و اداره اوقاف و امورخیریه از آن بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجاد بانک اطلاعاتی خیران و نیازمندان و شناسایی افراد مستعد در راه اندازی کار و اشتغال مناسب را از دیگر مفاد این تفاهم نامه اعلام کرد.

حجت الاسلام جنتی پور مدیر کل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد نیز از ساماندهی کمک‌های موردی این نهاد به نیازمندان خبر داد و گفت: اوقاف استان هر ساله بیش از ۴۰۰ میلیون تومان به مراجعه کنندگان نیازمند پرداخت می‌کند.

 

انتهای پیام/ش

تفاهم‌نامه‌ای ایجاد اشتغال بینکمیته امداد و اداره اوقاف و امورخیریه استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.